Workshop & Blog, Strana 2

Výpis článkov

Nedobíja batéria? Praktický sprievodca pre pitbike, detské ATV a skútre

Keď po jazde voltmeter ukazuje stále málo, štartér lenivo točí alebo svetlá poblikávajú podľa otáčok...

Merač MT (motohodín) na pitbike a ATV: prečo ho chceš mať a ako ho používať

Stručne: merač MT počíta čistý čas, keď motor skutočne beží. V teréne sú hodiny presnejšie než ...

AC vs. DC na riadiacej jednotke (CDI/ECU): rýchly návod pre majiteľov pitbike, detských ATV a skútrov

Zásadný rozdiel v jednej vete:AC CDI si vyrába energiu pre iskru priamo zo statora (s...

Na čo slúži snímač zaradenej rýchlosti na pitbike a detských ATV?

Stručne:Snímač je mechanický prepínač napájaný 12 V. Podľa zaradenej polohy prep...

Na čo slúži Hallov snímač na pitbiku – jednoduché a po lopate

Keď pitbike zle štartuje, pri plyne škube alebo zrazu zhasne, veľmi často za tým stojí snímač p...

Momenty pri skladaní motora 152FMI / 154FMI Pitbike alebo ATV

Pri skladaní motora je dôležité používať správne uťahovacie momenty. Ak skrutky dotiahneš príliš, hr...

Vypadáva zaradená rýchlosť na pitbike alebo detskej ATV? Príčiny a riešenia

Niekedy sa môže stať, že pri jazde na pitbike alebo detskej ATV začne vyskakovať zaradená rýchl...

Výmena prevodového oleja na Pitbike alebo ATV: Mýtus, ktorý treba vysvetliť

Má pitbike vlastný prevodový olej? Krátka odpoveď: nie.Väčšina pitbike motorov (najmä 4T motor...

Meniť lamely alebo celý spojkový kôš? Kompletný sprievodca pre majiteľov pitbike a ATV štvorkoliek

Spojka je jednou z najdôležitejších častí každého motora pitbike a ATV štvorkolky. Práve vďaka nej p...

Ako sa olej dostane až do hlavy motora: Neviditeľná tepna pitbike a ATV (motory typu 152FMI a 154FMI)

Správne mazanie hornej časti motora je nevyhnutné pre jeho životnosť, výkon a spoľahlivosť. U štvort...

Ovládacie prvky výpisu

64 položiek celkom