Rozdiel medzi S a L karburátorom

Rozdiel medzi S a L karburátorom

V prvom rade je potrebné spomenúť, že pri rozdelení S a L ide o PZ karburátory (šupatkové), častokrát práve o konkrétny karburátor PZ19, či už s páčkovým alebo lankovým sytičom. Tento karburátor sa najčastejšie používa pri ATVPitbike s motorom 110cc/125cc. Dá sa povedať, že karburátory s označením S a L sú konštrukčne takmer identické. Rozdiel medzi týmito karburátormi spočíva v umiestnení prepadového ventila paliva.

Umiestnenie tzv. ventila, na ktorý sa nasadzuje prepadová hadička na prepad paliva je pri spomínaných karburátoroch nasledovné:

  • karburátor typ S – prepad je umiestnený vodorovne v smere prúdenia zmesi ku kolenu karburátora,
  • karburátor typ L - prepad je umiestnený vodorovnesúbežne s vypúšťacou skrutkou.  

Ďalším produktom, ktorý má označenie S a L je koleno karburátora, ktoré slúži ako spojovací článok medzi karburátorom a motorom. V prípade použitia kolien karburátora S a L na spomínané karburátory zasa platí nasledovné:

  • koleno karburátora typu S – je možné použiť iba na karburátore typu S,
  • koleno karburátora typu L – je možné použiť na karburátoroch typu S a L.

V určitých prípadoch je možné použiť aj iné kolená na spomínané karburátory, štandardne však platí vyššie uvedené.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie